Analisi approfondita di u mercatu di i chimichi di impermeabilizazioni è crescita di i rivenuti marginali 2018-2023

Waterproofing Chemicals sò usati per impediscenu qualsiasi sustrato di resistà l'ingressu di l'acqua in cundizioni specificate.L'impermeabilizazione assicura chì ogni struttura aduprata in e cundizioni di l'ambienti umidi sò resistenti à l'acqua è pronte per i sustanzi.L'impermeabilizazione chimica dà a vita di ogni travagliu infrastrutturali.Tuttavia, impedisce ancu a penetrazione di l'acqua o a fuga d'acqua chì pò esse ottenuta cù l'aiutu di sustanzi chimichi impermeabilizzanti.A penetrazione di l'acqua o a fuga pò causà periculi elettrici è metalli cù a diminuzione di a vita di ogni grande infrastruttura.

L'AMA hà recentemente aghjustatu un studiu cumpletu di più di 200 pagine in a so publicazione nantu à u mercatu di "Waterproofing Chemicals" cù dati storichi è previsioni da 2013-2025.U studiu furnisce a ripartizione di a dimensione di u mercatu per entrate è volumi per i paesi potenziali è i segmenti di cummerciale impurtanti.A lista di certi attori da una larga lista di copertura utilizata sottu l'approcciu di fondu sò The Dow Chemical Company (Stati Uniti), BASF SE (Germania), Wacker Chemie AG (Germania), Carlisle Companies Inc. (Stati Uniti), WR Grace. & Company (Stati Uniti), Sika AG (Svizzera), RPM International Inc. (Stati Uniti d'America), Pidilite Industries Ltd. (India), Mapei SpA (Italia), Carlisle Companies Inc. (Stati Uniti)

Segmentazione di u Mercatu per Tipu (Bitumen, Elastomeri, PVC, TPO, EPDM), Applicazione (Tetti è Muri, Pavimenti è Sotterrani, Gestione di Rifiuti è Acqua, Tunnel Liners, Altri), Tipu di Sistema (Membrane Preformate, Rivestimenti è LAM, Sistema Integrale)

U livellu di u paese A ruptura include: America di u Nordu (Stati Uniti, Canada è Messicu) Europa (Germania, Francia, Regnu Unitu, Spagna, Italia, Paesi Bassi, Svizzera, Nordic, Altri) Asia-Pacificu (Giappone, Cina, Australia, India, Taiwan, Corea di u Sud, Mediu Oriente è Africa, Altri)

PVC 1


Tempu di post: 29-06-2019
Chat in ligna WhatsApp!